czwartek, 27 lutego 2014

Dla tych, co nie lubią dużo czytać :)



W ten oto piękny, słoneczny czwartek zapraszam was do lekturki mojego iście lekkiego jak wiosna posta :)

Hahah dziewczyna lubi zwracać na siebie uwagę :)) Skandalistka ^^

Pewne rzeczy nigdy się nie zmieniają... 

Zawsze kiedy jakiś gorący chłopak przyłapie mnie na gapieniu się na niego :D


Kiedy znajomi mówią o czymś innym niż One Direction:
"Wybacz kotku, ale naprawdę mam to w dupie"


One Direction podpisali kontrakt na następne 3 lata, co oznacza 2 kolejne trasy koncertowe i 3 następne albumy...

Zaśpiewajcie to do melodii AQUA- "Barbie Girl"


Dlaczego jestem tylko w jednym fandomie? Czy to dlatego, że nie potrafię nikogo innego pokochać?
Nieee, po prostu mój portel mówi kategorycznie STOP :)



Dlaczego ci ludzie od marketingu tworzą rzeczy, które poniżają nas, Directionerki? Prawdziwe Directioners to nie 10-latki, które kochają ich za ładne buzie i skoczne melodie piosenek... Kiedy to w końcu ludzie zrozumieją...?

Hahha bez komentarza ;D


Takich ratowników to nam trzeba :D

Walentynki wprawdzie za nami, ale nie mogłam sie powstrzymać przed dodaniem tego :D

Love ya xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz