wtorek, 24 grudnia 2013

Święta Bożego Narodzenia 2013 :))

To już Święta!! Moj pierwszy świąteczny post na blogu :)) To już kilka miesięcy odkąd prowadzę bloga o 1D :> I nie wyobrażam sobie teraz życia bez tej pasji...
POLAND, ARE YOU READYY???






Last Christmas- wersja prawdziwa...

Wywiad chłopców "Top Of The Pops"

Reporter: Cześć chłopcy! KOCHAMY święta! Wy też nie możecie się doczekać?
Louis: O tak! Nie chcę, by nadszedł taki dzień, w którym nie będę oczekiwał świąt nigdy więcej! To nie chodzi o prezenty, ale o czas, który spędzasz z rodziną.
Harry: Tak, spędzanie czasu z rodziną jest zawsze przyjemne.




R: Ale może być też o żenujące, prawda? Jak granie w szkolnej szopce?
Zayn: Tak, grałem Józefa, gdy byłem w drugiej klasie, czyli miałem jakoś osiem lat. Nie denerwowałem się, bo nie wygłaszaliśmy kwestii. To była szopka mimowa.
Liam: A ja byłem Scroogem...
Niall: Liam Scroogem! On jest Grinchem, haha! My praktycznie nie robiliśmy szopki, ale pamiętam, że raz byłem pasterzem.





R: Jeżeli byliście grzeczni, powiedzcie co jest na Waszej liście życzeń w tym roku?
Louis: Ubrania byłyby fajne. Wiem, że to brzmi tandetnie, ale dopóki mogę spędzać czas z rodziną i przyjaciółmi, wystarcza mi to.
Zayn: Nie wiem czego chciałbym na święta, ale każdego roku zjeżdzą się cała rodzina i gramy w karty, więc bardzo chciałbym znów to zrobić. Mam dużo wspomnień związanych z tym. Granie w karty, gry planszowe i oglądanie filmów, wszyscy razem w jednym pomieszczeniu.
Harry: Co jest na mojej świątecznej liście życzeń? Spanie, spanie, kolejne spania a potem świąteczna kolacja!


R: Macie skarpety na prezenty?
Zayn: Moje młodsze siostry mają, ale ja teraz nie - nie mam szczęścia.
Niall: Ja miałem jeszcze kilka lat temu, ale kiedyś miałem dużo różnych rzeczy. Nie było to nigdy wielkie w moim domu z kilku powodów.
Liam: Mieliśmy wielkie torby na prezenty i ponieważ mam dwie siostry, wszystko było absolutnie pokryte papierem!
Louis: Teraz już nie mam.
Harry: Ja też nie. W zeszłym roku nie miałem nawet kalendarza adwentowego. Przyjaciele oddali mi jeden swój.

R: Zostawiacie Mikołajowi ciasteczka?
Niall: Tak, ale kiedyś zjadałem je pierwszy!

R: Jak wcześnie wstajecie w świąteczny poranek?
Liam: Bardzo wcześnie - nie chodzę spać! Jestem naprawdę kiepski w spaniu podczas świąt, urodzin itp. Teraz nie tak bardzo, ale gdy byłem mały, myślałem, że prezenty na mnie czekają.




R: Co najbardziej zapamiętaliście ze świąt, gdy byliście jeszcze dziećmi?
Louis: Pamiętam, że kiedyś bardzo śnieżyło. Miałem sześć lub siedem lat i ulepiłem bałwana, to był świetne!
Zayn: Byłem w fazie, gdy uwielbiałem auta. Pewnego razu dostałem wielki tor wyścigowy z masą aut! Rodzice nie widzieli mnie przez dwa dni, ponieważ siedziałem w pokoju i cały czas się bawiłem. Wydaję mi się, że to był mój najlepszy prezent gwiazdkowy.
Niall: Nigdy nie byłem takim dzieciakiem, który chciał dużo prezentów i miał wielką listę, ale kiedyś dostałem świetną elektryczną hulajnogę.
Harry: Święta w naszym domu są takie same, ale to fajne. Rutyna, ale w dobrym tego słowa znaczeniu. Budzimy się, filiżanka herbaty, prezenty, prysznic, jedziemy do rodziny, wracamy, jemy, zwalamy się na sofę i oglądamy telewizję cały dzień!




R: To świetny sposób na spędzenie czasu z wszystkimi, ale z jakim celebrytą najmniej chcielibyście spędzić święta?
Louis: To ciekawe pytanie. Póbuję coś wymyślić, ale wszyscy, których spotkaliśmy, byli mili. Nie mam pojęcia.
Zayn: Z jakim najmniej bym chciał?! To nie jest miłe, prawda? Nie możemy powiedzieć z kim najbardziej byśmy chcieli?
Harry: Właśnie! Wydaje mi się, że święta z Russelem Brandem byłyby niesamowite.

R: Jaki jest najgorszy prezent jaki dostaliście?
Louis: Najgorszym prezentem jest drogi długopis. Wiesz, otwierasz a tam luksusowe pudełko, myślisz sobie 'ooo, a co to? O... to długopis..' Wiesz o co mi chodzi? Gadają w szkole 'Mam świetny, nowo zaprojetowany długopis', a ty myślisz sobie 'Jest zupełnie taki sam jak ten długopis'.




R: Święteczne numer jeden byłoby świetnym prezentem, prawda?
Harry: Chciałbym zobaczyć nas jako numer jeden na święta! To byłoby niesamowite.
Louis: To byłoby świetne, niemożliwe, ale chciałbym również zobaczyć tegorocznego zwycięzce X Factor z numerem jeden!

R: Jakie są Wasze noworoczne postanowienia?
Zayn: Chcę ćwiczyć częściej i zadbać o swoje zdrowie.
Liam: Chcę abyśmy nadal stąpali po zieni i poświęcali fanom uwagę.





24.12... Normalni ludzie: *śpiewają kolędy*. Directioners: *Happy birthday to you..*
No tak kochani, bo w tym wyjątkowym dniu- na dzień przed Bogiem, narodził się Louis Tommo Tomlinson!
Ponieważ dzisiaj kończy własnie 22 lata, możemy mu zaśpiewać piosenkę Taylor Swift "22". <-link

Uh-oh, 
I don’t know about you, but I’m feeling twenty-two
Everything will be alright if 
You keep me next to you
You don’t know about me 
But I’ll bet you want to
Everything will be alright if 
We just keep dancing like we’re... twenty-two, twenty-two


Louis czuje się już trochę staro, w końcu nikt inny jak on chce pozostać forever young... On, ten zabawiacz całego zespołu, rozśmieszacz całego fandomu i nie tylko, starzeje się na naszych oczach!


Louu... Z okazji twoich urodzin, życzę ci jeszcze dużo, dużo kawałów i żartów w zanadrzu, żebyś nigdy nie spoważniał, bo to byłoby worst thing ever, żeby w końcu jakaś dziewczyna skradła prawdziwie twoje serce, co do miłości której nikt nie będzie miał wątpliwości, żeby bromance z Harrym nigdy się nie zakończył, no i żeby uśmiech nigdy nie schodził z Twojej twarzy... Takiego Cię kochamy Louis!




 Specjalnie na ten dzień znalazłam dla was quiz magazynu 'Seventeen", w którym możecie sprawdzić, który z członków zespołu 1D do was idealnie pasuje :)) Jakieś zainteresowane??


Ok, tutaj macie >link<
Gdy zobaczyłam wynik rozwiązania, totalnie się ucieszyłam, bo ten chłopak, jest moim ULUBIEŃCEM od początku, no i dzisiejszym solenizantem... LOUIS YOU ARE MINE!!
"Your One Direction Love Match is Louis!
People are drawn to confidence. You're warm and can make anyone laugh. Looks like Eleanor's got some competition!"


Mam tu też dla was mały prezencik świąteczny... Mam nadzieję, że "All you want for Christmas is Shirtless One Direction" :D

Włosy i słodki uśmiech to znaki rozpoznawcze Harry'ego Stylesa. 
Oh Harry, "what makes you beautiful"? Hmm.. Szczerze? - WSZYSTKO

Najseksowniejszy irlandzki export w czasie wakacji w Hiszpanii.
Hej Niall, jeśli kiedykolwiek będziesz potrzebował kogoś, kto otuli cię ręcznikiem- chętnie ci pomożemy!

Taki błogi... Taki zadumany.. Taki seksowny...
Noszenie serca na rękawie jest passe, teraz to na biodrze tatuuje się miłość.

To zdjęcie jest zbyt gorące, żeby je komentować...

No shoes, no shirts, no problem!
Pełen chill out w wykonaniu Zayna, Louisa j Harry'ego podczas wakacji w Australii... Jeśli to ma oznaczać "Live while we're young" to w pełni to aprobujemy! YOLO chłopaki!

Czy istnieje lepsza zachęta do gry w siatkówkę, niż prawie nagi Harry Styles? 
~Z dedykacją dla mojej kochanej ciapy.. I Love You, Wiolaaa!!

Chyba wszystkie kochamy teledysk do "Kiss You". Tam jest największe stężenie testosteronu w optymalnej dawce... Kochamy Zayna bez koszulki, prawda?

Louis i Liam idealnie nadają się na modeli z tymi smukłymi ciałkami. Czy to mogłaby być dla nich alternatywna kariera w przyszłości? Jesteśmy ZA!

Poza, jaką przyjął Niall jest najlepszym komentarzem tego zdjęcia :)

Harry i Niall mieli niezłą zabawę podczas pobytu w Miami. Chyba nie mieliby nic przeciwko, gdybyśmy do nich dołączyły, prawdaaa?

Wesołych Świąt!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz