sobota, 28 grudnia 2013

Lazy wywiad :))

No wiem... Wiem, że powinnam teraz wykonywać jakieś wymagające wysiłku ćwiczenia po tym świątecznym obżarstwie, alee... Postanowiłam dzisiaj wcielić w życie tekst piosenki Bruno Marsa "Lazy Song"

Today I don’t feel like doing anything                    
I just wanna lay in my bed
Don’t feel like picking up my phone
So leave a message at the tone
'Cause today I swear I'm not doing anything


Dzisiaj nie mam na nic ochoty
Chcę tylko leżeć w moim łóżku.
Nie mam ochoty na odbieranie telefonu,
Więc zostaw wiadomość po sygnale
Przysięgam, dzisiaj nic nie robię


Mam nadzieję, że już się ogarnęliście po dżamprezie urodzinowej Louisa :)) (ale nie tak jak Liam i Harry)




Na początek zaczniemy od paru pytań, skierowanych do chłopaków.
Jaką piosenkę najbardziej lubisz wykonywać na scenie?
Liam: Bardzo lubię "C'mon C'mon", ponieważ tłumy ją kochają i śpiewają ją razem z nami.
Louis: "Loved you first". [ja też ją bardzo lubię]
Harry: Naprawdę lubię wykonywać "Kiss You", "She's not afraid", "Little Things". Nigdy nie jesteśmy znudzeni żadną piosenką w trakcie trasy, bo każdego wieczora zawsze możemy je jakoś urozmaicić.
Niall: W trasie Take Me Home były to "Heart Attack" i "C'mon C'mon".
Zayn: "Tell Me A Lie" i "More Than This"są świetne do śpiewania na scenie.

Powiedz nam jakiś sekret!
Liam: Jestem blizej perfekcji, niż się mogłem spodziewać. Nie mogę dzielić się butelkami z napojami i nie jestem fanem Louisa zwędzającego mi sos Perinaise!
Louis: Zamierzam dodać kolejne tatuaże do mojej przypadkowej kolekcji.
Niall: Nie wiem czy ktoś to zauważył, ale mimo że jestem leworęczny to gram na gitarze prawą ręką. Prawą ręką gram również w golfa i jem.
Zayn: Mam 6 palców. Tak naprawdę nie mam, ale zapoczątkujmy plotkę... Ten właściwy sekret to taki, że mam tatuaż na nodze. To krzyżyk kratka.
Harry: Niemal się popłakałem, kiedy wygraliśmy Brit Award. Autentycznie byłem bliski łez.

Jaka była najbardziej bezczelna rzecz, jaką zrobiłeś w szkole?
Liam: Raz wszedłem na dach, żeby ściągnąć piłkę. Położyłem także kiedyś pająka na plecak koleżanki.
Louis: Pokazałem tyłek, kiedy grałem w Grease. Zostałem bardzo zganiony. Nigdy nie byłem wzorowym uczniem, ale nie zachowywałem się źle.
Niall: Zawsze spóźniałem się do szkoły- lubiłem sobie długo pospać.
Zayn: Byłem zawieszony w prawach przez 4 dni. Nie mogłem pojechać na szkolną wycieczkę! Byłem bardzo rozczarowany.
Harry: Raz wziąłem kanapkę ze stołówki bez płacenia. Zostałem przyłapany i nieźle mi zmyli głowę za to. Już nigdy więcej nie zrobiłem tego ponownie.

Jaka była najbardziej przerażająca rzecz jaką zrobiłeś w życiu?
Liam: Chyba zeskoczenie z budynku w Nowej Zelandii. Ale będąc szczerym, byłem bardziej podekscytowany niż przerażony.
Harry: Kiedy wędkowaliśmy w San Diego Liam złowił małego rekina. Wyrzucił go z powrotem, a ja wskoczyłem do wody, żeby po tym wszystkim popływać. Wtedy wydawało się to dobrym pomysłem
Niall: Stanie na wiszącej platformie podczas naszej trasy. Gdybyś z niej spadł, byłbyś w niezłych kłopotach. Na początku bardzo się bałem, ale później przywykłem.
Zayn: Chłopaki zmusili mnie do przejażdżki rollercoasterem w Universal Studios, a ja nienawidzę rzeczy takich jak ta. Kolejka nazywała się Niesamowity Kadłub i była okropna. Nigdy tego nie powtórzę. Rollercoastery przyprawiają mnie o ból głowy.
Louis: Przesłuchania w X Factorze. Byłem absolutnie przerażony.

Jeśli mógłbyś się przenieść w akcję gry video, jaka by to była gra?
Harry: FIFA. Bez wątpienia. Chciałbym być profesjonalnym piłkarzem.
Liam: Call Of Duty, mimo że mogłoby boleć.
Louis: Też powiedziałbym, że FIFA, mógłbym stać się niezłym piłkarzem.
Niall: O tak, również FIFA, bo też chciałbym być dobrym piłkarzem.
Zayn: Resident Evil, bo, mimo że to dziwnie zabrzmi, zawsze rozmyślałem, jakby to było, gdyby zombie opanowały świat. Chciałbym móc wystrzelać trochę zombiaków!


Stylówa 'na Cruellę' niezmiennie od dzieciństwa... 

Kocham ten komiks ;pp

A tak w ogóle to zbliża się już Sylwek, nie wiem czy wiecie :)) Kreacje przyszykowane?

Kocham to zdjęcie, mimo że nie jestem Eleanor Shipper. Po prostu piekne ujęcie :))

Propozycja na strój sylwestrowy. Tylko dla hardcorów :DD


Czy ktoś wie, gdzie to można nabyć????

A na koniec, dla tych co lubią różne psychotesty: Która piosenka 1D najlepiej opisuje Twoje życie?? Sprawdźcie sami >link< Moje życie to Best Song Ever ;pp
A, zapomniałabym... Mały bonusik, dla rozrywki :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz