niedziela, 9 lutego 2014

Midnight Memories & Sunday News

Witajcie kochani w ten piękny, cieplutki acz lutowy niedzielny dzionek. Od ostatniego wpisu wydarzyło się kilka ważnych rzeczy w świecie One Direction- Directioners. Przede wszystkim kolejna premiera teledysku naszego kochanego boybandu. Midnight Memories... To miał być hit, który w końcu pobije Miley Cirus w rekordzie wyświetleń Vevo (ponad 19 mln). Czego jednak nie udało się dokonać (zdołaliśmu nabić 8,4mln) ;// W tym samym dniu odbyła się równieź premiera teledysku Rihanny i Shakiry "Can't remember to forget you", który był o wiele bliżej pobicia rekordu Miley (ok. 17 mln wyświetleń). Na trzecim miejscu rekordów wciąż plasuje się Story Of My Life.



Niedawno Perrie wypowiedziała się na temat planowania ślubu z Zaynem. Powiedziała, iż Zayn stwierdził, że ma mu powiedzieć czego chce, ponieważ ślub bardziej kręci się wokół kobiet, to jej dzień i to ona jest księżniczką... Jezu Chryste, ona wygrała życie *.* Czy są na świecie jeszcze tacy mężczyźni jak Zayn??





 Dzisiaj urodziny ma Sophia (dziewczyna Liama)...
Liam kupił jej taki tort:

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Kto życzy jej "sto lat z Liamem"? Bo na pewno nie ja ;p

Zdjęcie: Liam dodał to zdjęcie na Twittera i napisał:

"Hej Scott, słuchamy Cie z daleka, dzięki za dobrą ścieżkę dźwiękową na nasze wakacje i naszego widoku na plażę! Scott czy mógłbyś puścić "Ready for your love" i zadedykować to mojej dziewczynie, Sophii, która ma urodziny za 5 dni."

Komentarz pod tym zdjęciem na fejsie, który mnie rozwalił: "Liam ma większe cycki ode mnie *__*".


Niall na Twitterze:
"Właśnie zobaczyłem moje ostatnie zdjęcia, zabierzcie mnie gdzieś do ciepłych krajów! #białyjakcholera"
A kto by teraz nie chciał się pięknie opalić na Wyspach Dziewiczych... Niestety nie wszyscy tak jak Liam i Sophia mogą sobie na takie coś pozwolić...


 1D i sieć kawiarni?

Już w tym roku, pierwsza taka kawiarnia powstać ma w Shibuy'i (Japonia). Będzie to miejsce, gdzie fani będą mogli się spotkać i wypić kawę.


"Kawiarnie będą przeznaczone również dla młodszych fanów" - mówi źródło Daily Star.
Sieć kawiarnii może być prawdziwym źródłem dochodów dla zespołu.

"Wszystko powiązane z One Direction jest w tym momencie sukcesem."

Przewiduje się, że takie kawiarnie powstaną również w Nowym Jorku, Londynie, Paryżu, Berlinie czy Sydney.

Chłopcy w tym roku zarobią około 611 milionów funtów (trasa, płyta itd.)



 Taaak... Niedługo gdzieś w wielkim świecie powstanie DirectioLand a w Polsce nadal nie będzie mowy o koncercie 1D, ludzie gdzie ja żyje ;///


 Radio: Teraz zagra dla was One...
Ja: DIRECTION Radio:.. republic Ja:

Bezpośredni odnośnik do obrazka












Bezpośredni odnośnik do obrazkaHahaha, Larry Shippers coś dla was :D

Harry: "Kiedy dowiedziałem się, że Lou i Eleanor są ze sobą zabrałem mu wszystkie marchewki i kazałem spać na kanapie"

Bezpośredni odnośnik do obrazka
Kocham ten mem i myślę, że wy też go kochacie (lub pokochacie ;p)

Z pięciu najczęściej retweetowanych postów na Twitterze w okresie ostatnich 12 miesięcy, trzy należą do One Direction. 

- Tweet Nialla z września (‘Yesss! I’m 20! Wohooo! No more teens!) ma ponad 375,000RT. 
- Zdjęcie śpiącego Harry'ego dodane przez Zayna ma ponad 344,000RT
- Wiadomość Zayna o jego zaręczynach ma ponad 336,000

A teraz coś dla tych, którzy delikatnie mówiąc nie bardzo przepadają za wf-em, jako motywacja do czynu. Ja osobiście lubię się ruszać, ale w-f moim zdaniem jest kompletną porażką (przynajmniej w moim liceum), bo granie 24/7 w siatkówkę to worst pomysł ever ;//

1) Siatkówka
Czy może być bardziej zachęcający widoczek do pogrania w ten fajny sport? Tylko nie podziwiajcie za długo pięknych ciał Nialla i Harry'ego tylko dołączcie prędko do nich wspólnie z przyjaciółmi na osiedlowym boisku :D


2) Piłka nożna
Gra nie tylko dla prawdziwych facetów. Spokojnie każda z Directioners może śmiało pokopać piłkę w doborowym damskim gronie. To dopiero jest seksowny widok! Kto wie? Może przyuważy was trener Louisa i zaproponuje wspólny mecz? Kto wie...



 3) Ping-pong
Sport dla leniwych i nie tylko. Świetny sposób na dobrą zabawę. Zdecydowanie mój faworyt =)


4) Sporty wodne
Lato za pasem, więc może warto podpatrzeć zapał Nialla i siąść za sterem motorówki?  Tylko nie przesadźcie z prędkością, nawet jeśli bezpieczeństwa pilnuje seksowny ratownik :D


5) Jazda na łyżwach
Póki co możecie jeszcze korzystać z uroków zimy (wszakże jedynie kalendarzowej ale zawsze ;p) i pośmigać trochę na lodowisku, najlepiej z paczką przyjaciół lub wraz z drugą połówką, biorąc przykład z Zayna.


6) Jazda na rowerze
 Dla fanów przyrody i wycieczek fajną opcją aktywnego wypoczynku jest rower. Wypad za miasto można zorganizować samemu, z rodziną lub znajomymi. Co kto lubi. Ja preferuje jazdę we dwoje- tylko ja i Louis. To właśnie ja robiłam to zdjęcie poniżej ;p

 7) Jogging
Ostatnia propozycja sportowa, ale jakże wdzięczna... Bieganie to w sumie fajna sprawa. Ważne jest jednak by pamiętać o tym, że bieg musi mieć umiarkowane tempo jeśli chcemy spalić trochę nagromadzonego tłuszczyku a nie tylko dzisiejszy obiad. Wskakujcie z wygodny dres, adidaski i pędźcie prosto w stronę słońca!

Miłej niedzieli kochani xxx

1 komentarz:

  1. I ja dopiero teraz to widzę... Świetna notka. Szkoda mi tego rekordu, ale cóż. Życie. :/ Zayn jest słodki i kibicuje im. Chce dostać zaproszenie na ślub! ^^ Co do sportów... Nie przepadam za siatkówką, ale reszta jest ok. Szczególnie sporty wodne, które wprost uwielbiam.
    Czekam na kolejną notkę. x

    OdpowiedzUsuń