niedziela, 16 lutego 2014

F.O.O.D. (nie tylko o jedzeniu...)

No i kolejna niedziela upływa jeszcze szybciej zanim się w ogóle jeszcze dobrze zaczęła... Dopiero był piątek popołudniu a za chwilę już poniedziałek rano... ;// Na poprawę humoru mam dla was na początek kilka gifów z naszym kochanym fajtłapą Niallem =) Za to go chyba wszystkie kochamy!

1. Tak wyglądam ja, kiedy chcę się popisać przed nadchodzącym przystojniakiem


2. To ja na każdej lekcji wf-u...


3. Zawsze gdy już jestem pewna, że coś złapałam to nagle... BACH! xd


4. Czasami potrafię się uderzyć nawet o powietrze...


5. A to ja, gdy próbuje szybko przełknąć jakiś duży kawałek jedzonka (F.O.O.D.)


Ale już nie będę ośmieszać siebie i Nialla dla waszej radochy, tylko opowiem o świeżynkach ze świata One Direction.

Słyszeliście o tym, że pewna fanka napisała wniosek o adopcję przez Zayna i Perrie?
Mina samej Perrie, przyszłej-niedoszłej matki, bezcenna!



A oto Niall w trakcie dzisiejszego spaceru po londyńskim parku. Jak wam się podoba jego nowa fryzura?? :D
Zdjęcie: Niall dzisiaj w parku w Londynie

/Daga

Zdjęcie: Niall dodał nowe zdjęcie na IG

/Daga

Walentynki były co prawda w piątek, ale mam nadzieję, że spędziliście je co najmniej w połowie tak dobrze jak Zayn z Perrie...
"Dzisiejszy figlarny dzień :)"
Zdjęcie: Zayn dodał zdjęcie na Twittera:
"Wczorajszy figlarny dzień :) xx"

/Daga

Parę dni temu (12.02.)  Louis mógł wreszcie po raz pierwszy oficjalnie powiedzieć, że ma pierwszego brata... i kolejną siostrzyczkę, gdyż jego mama urodziła właśnie parę bliźniaków :)
Kochani powitajcie Ernesta i Doris!
Zdjęcie: A tu macie Ernesta i Doris :D ( rodzeństwo Louisa ) /Free Hugs♥
via.TT


Co prawda nie znam daty tego wydarzenia, ale z pewnością jest godne uwagi...

Fanka zapytała Harry'ego czy pocałuje się z nią po raz pierwszy w jej życiu...
Ta dziewczyna swój pierwszy pocałunek zaliczyła z HAZZĄ...
Ta dziewczyna wygrała życie...
Zdjęcie: Fanka zapytała Harry'ego, czy będzie jej "pierwszym pocałunkiem". I tak własnie ta fanka przeżyła swój pierwszy pocałunek. Inaczej mówiąc: wygrała życie! 
Ale jak to :O /Free Hugs♥
via. Stwierdzam zgon, bo Niall

*** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** ***
Wiem, że czas tegorocznych studniówek się już skończył ale MOJA jest za rok, więc rezerwuje sobie tego pana na partnera ;p
Bezpośredni odnośnik do obrazka

Nie wiem jak wy ale ja czasami martwię się o ten fandom...
Bezpośredni odnośnik do obrazka

Hahha przepraszam ale nie mogę.... Pozdro z podłogi.. :D

Coś dla wszystkich kochanych hejterów ;D

A teraz rozwiązanie zagadki z tytułu posta :)) Jakby nie patrzeć wszyscy jesteśmy FOOD :D

Ja lecę się uczyć chemii i biologii, także tego, miłego popołudnia xxx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz