środa, 18 grudnia 2013

"Nie interesuj się dziewczynami, które noszą bieliznę korygującą"

Wciąż tematem numer 1 wśród zagranicznych mediów jest Palvin- Horan. W tej sprawie głos zabrała również odwieczna fanka i przyjaciółka zespołu Katy Perry. Co miała do powiedzenia na ten temat?

Podczas rozmowy z BBC Radio 1 Katy Perry powiedziała, że to nic więcej niż platoniczna relacja, w przeciwieństwie do plotek. Zdradziła parę szczegółów, zawiązując do nich: 

„Mogłabym być jego opiekunką. Mówię mu ‘Nie interesuj się dziewczynami, które noszą bieliznę korygującą. Jeszcze nie teraz, później.” 

W tym samym wywiadzie dodała, że Niall jej zawdzięcza przejście przez X Factora kilka lat temu.

„Kocham Nialla, a wydaje mi się, że ludzie zapominają, że to ja go wybrałam. Jest mi coś winien. Byłam sędzią w X Factorze i to od mojego głosu zależało czy przejdzie dalej. Byłam z początku sceptyczna, ale potem zrobił tą swoją śliczną minkę. Jego twarz już nie wygląda tak słodko. To twarz dojrzałego chłopaka. Teraz to bardziej ‘Jestem na siłowni i lubię przypakować o 9 rano’”. 



Chłopcy nagrywali dziś teledysk do piosenki "Midnight Memories".
Jedna z dziewczyn wstawiła na swój tumblr zdjęcie z Zaynem i Harrym, chłopcy kręcili teledysk w jej domu. Niestety nie może zdradzić żadnych szczegółów. 

Zdjęcie użytkownika One Direction Polska.

Zdjęcie użytkownika One Direction Polska.

Nowe zdjęcie z Harrym zrobione w Szwecji podczas pisania piosenki "Happily" z Savanem i Carlem Falkiem.

Zdjęcie: Nowe zdjęcie z Harrym zrobione w Szwecji podczas pisania piosenki "Happily" z Savanem i Carlem Falkiem.

Niall, Sara Sammakia i jej dzieło.

Zdjęcie: Niall, Sara Sammakia i jej dzieło.

Eva Longoria o 1D:
"Nie znam ich oprócz Harry'ego. On jest w ogóle w tym zespole? Mam racje? pewnie pomyliłam osoby, nie znam ich..." 

hahahahha nie no padłam :))


Zayn znalazł się na liście 25 Najmodniej Ubierających się Mężczyzn 2013 roku według magazynu GQ. Jest na 18 miejscu. 

"W przeciwieństwie do wystylizowanych boy banów które panowały dekadę temu One Direction to kwintet, na którym warto się wzorować. Podczas gdy każdy członek posiada swój własny styl to Malika najbardziej się wyróżnia. Temu Brytyjczykowi nie są obce stylowe ruchy, noszenie golfów pod dwurzędową marynarką lub łączenie swojej ukochanej, czarnej, skórzanej kurtki motocyklowej ze wszystkim. Wygląda jakby nigdy nie wkładał w to zbyt dużo trudu."


Rozrabiaki!! <3



True Story Harry! :P




























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz