sobota, 7 grudnia 2013

This Is Us

Album "Midnight Memories" sprzedał się na całym świecie jak do tej pory w nakładzie 1,206,000 kopii.
Album "Midnight Memories" sprzedał się w UK w nakładzie 300,000 kopii i stał się platyną.
Singiel "Story Of My Life" sprzedał się w UK w nakładzie 200,000 kopii i pokrył się srebrem.



14 grudnia we wszystkich kinach sieci Multikino odbędzie się specjalny pokaz rozszerzonej wersji filmu "One Direction: This is us" 3D w oryginalnej wersji językowej.
Dla wszystkich tych, którzy raczej nie mieli możliwości obejrzeć zwykłej wersji w kinie, na kinomaniaku pojawił się już film.


Ja, jak to ja, urodzona bintowniczka (hahah) ściągnęłam sobie TIU na dysk. Po spokojnym obejrzeniu mogę stworzyć swoją rzetelną recenzję.
No więc film odkrywa wiele ciekawych, wcześniej nieznanych momentów z ich życia, pomimo tego, że Directioners wiedzą o 1D wszystko (no jak się okazuje- prawie wszystko). 1,5-godzinny seans przenosi nas w niesamowity świat One Direction, gdzie próba życia jak normalni ludzie jest prawie jak mission impossible. Jednak nie są to postacie z tektury i też przeżywają różne emocje, jak my wszyscy... Tęsknota za domem, smutek ale i zwariowanie, śmiech, bycie szalonym jak tylko się da i jeszcze więcej. To oni. To nasi idole. To One Direction!

 Moje ulubione fragmenty filmu, które teraz mi się przypominają:
1) Zayn: Gdy mówią mi 'Jesteś w boybandzie' ja odpowiadam- 'Ta, ale w superboybandzie'. Mogą spadać!
2)*przy ognisku* -Myślicie, że w przyszłości nadal będziemy się przyjaźnić?
 -Z pewnością!
-Liam: Chcecie mój email teraz czy potem?
3) Lou: Mamy szczescie ze w zespole nie ma kompletnego wała.
haha powiedzial co wiedzial :DD
4) -Byloby super, gdyby kiedys jakas matka powiedziala do córki "Za moich czasów 1D dawali nieźle czadu, byli fajnymi chłopakami ale okropnymi tancerzami"
5) -Rany, ale cuchnie... -Który sie spierdział? to ty Niall? hahha biedaczek ;d
5) BABCIA LOUISA: 'WIDUJE CIĘ CODZIENNIE GDY IDĘ DO TOALETY. WISISZ TAM NA ŚCIANIE':D






A teraz coś z innej beczki :)
Morgan Spurlock mówi "Panie kochają włosy Hazzy!"
Reżyser pierwszego filmu One Direction uważa, że włosy Hazzy są drogą do serc kobiet.
W wywiadzie dla OK! reżyser nie szczędził pochwał Harry'emu z One Direction, mówiąc, że byłby dobrym materiałem na chłopaka.
"Uważam, że jest bardzo otwartą osobą. Byłby niezłym chłopakiem. Jest świetnym synem. Jak facet traktuje matkę, jest przykładem tego jak będzie traktował swoją dziewczynę. No i spójrzcie na te włosy. Panie je kochają. Opadające loki, te jego dołeczki. Ma naprawdę cudowne dołeczki."

Wypowiedział się również na temat rzekomych romansów Stylesa.

"Harry jest osobą, która cokolwiek chciałaby zrobić, mogłaby to zrobić. Jest mądrzejszy od przeciętnego chłopaka, ale ludzie tego nie dostrzegają. Harry jest niesamowicie młody i rozsądny jak na jego wiek."
Hahah Harry i ta jego czuprynka :))


Natomiast to, co zwróciło ostatnio moją uwagę jest to, jak ci chłopcy są już zmęczeni tym ciągłym szczerzeniem się do aparatu fanek. Naprawdę życie One Direction nie jest takie złote, jakby się mogło wydawać z pozoru...



Mama Nialla, Maura twierdzi, że jej syn nie jest jeszcze gotowy na poważny związek z dziewczyną. Mówi, że go zna i wie, że póki co cieszy się z tego co ma.

"Co dzieje się w Londynie, pozostaje w Londynie." - mówi mama Nialla. - "Jeśli chce mi coś powiedzieć, mówi mi to."

Wie, że chłopcy spotykają dużo dziewczyn, chodzą z nimi na kolacje, ale żadna z nich nie jest jego dziewczyną.
"Musicie być zabawne i mieć fajną osobowość. Niall szuka kogoś z kim może usiąść, pogadać i się pośmiać" - dodaje.
Maura potwierdziła, że Niall będzie miał kilka dni wolnego podczas nadchodzących świąt i ją odwiedzi.
Mama Horana tęskni za nim. Wie, że może na niego liczyć, ale nie ma go obok. Kibicuje chłopcom, by ich kariera trwała jak najdłużej.
Mimo kariery syna, Maura twardo stąpa po ziemi i wiedzie normalne życie.
Wielkim wydarzeniem w karierze jej syna był występ na Madison Square Garden:
"To było niesamowite... mój mały chłopiec na wielkiej scenie. Masa dziewczyn, korki i te wszystkie neony z ich twarzami..."

Skromny Niall?? :))


Do usłyszenia xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz