środa, 5 marca 2014

Imagination *-*

No więc, jesteśmy wreszcie na półmetku tygodnia! Wiem, że nie jest to dla was żadne pocieszenie, gdyż czekają jeszcze 2 długie dni do weekendu, ale ja mam trochę chillout, bo moja klasa idzie jutro do kina na "Jacka Stronga" czy coś w tym stylu, a ja natomiast pięknie ładnie będę w tym czasie popijać kawkę czytając poranną prasę. Ale to wszystko oczywiście nie z lenistwa! Po prostu dopadło mnie bezduszne przeziębienie... No i nawiasem mówiąc tematyka filmu jak dla mnie do bani, więc wolę poleniuchować w domu niż oglądać jakiś kiepawy film w moją nienormalną klasą :D

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Dzisiaj środa popielcowa wprawdzie, więc niejako tłusty czwartek mamy za sobą, ale ja, z moim zapłonem wstawiam to dopiero teraz :D
*na Twitterze*
"Ile tu będzie RT, tyle zjem pączków"
Kiedy czyjś tweet ma ponad 10 RT wyglądam tak:
Bezpośredni odnośnik do obrazka

Mecz Louisa także za nami, ale tooo... musiało się znaleźć na moim blogu :P
Bezpośredni odnośnik do obrazka

Harry muszę ci to powiedzieć- masz Z A J E B I S T E cycki *-*

Dzisiaj na angielskim, który jak w każdą środę odbywa się na 8 godzinie lekcyjnej, wszyscy przechodzili samych siebie xD A ja na luziku strzelałam sobie selfies z moją Wioletą :)) To było coś w tym stylu...

... a może jak to tutaj...

W każdym razie była świetna zabawa ;) Polecam- SELFIES TO LEK NA WSZYSTKO!
A ten mem zrozumieją tylko prawdziwi TŁAJTEROWICZE hahah :))
Bezpośredni odnośnik do obrazka

Nie wiem czy macie tego świadomość ale WWAT zbliża się wielkimi krokami.. Ale nie wspominam o tym bez powodu, o nie nie! Nawiązuję do pewnych sytuacji, które zawsze początkował Liam, zawsze były związane z Harrym i zawsze kończyło się to ściągnięciem pewnej części garderoby. Najpierw koszula, potem spodnie... 
Czekamy na więcej! Liam cała nadzieja w tobie! xx
Bezpośredni odnośnik do obrazka


Louis chyba powinien napisać kolejną cześć Ars Amandi (Sztuka Kochania) lub "101 miłosnych dotyków" 

Ok a teraz mam dla was kilka imaginów z Harrym. Wiem że wszystkie kochacie wyobrażać sobie różne miłe sytuacje związane z naszymi chłopakami, więc ENJOY IT :D
"Harry, czy to jest malinka?"
"Oh, Boże, Harry!"


*Wychodzisz z łazienki w samym ręczniku* Ty: Kochanie, powinniśmy się pospieszyć, spóźnimy się


"Boże, kochanie było wspaniale ostatniej nocy, powinniśmy to powtórzyć!"

Liam: Harry i (T/I) są zawsze głośno w busie!
Harry: Nie, nie jes...
Niall: Zamknij się Harry, jesteście!


*w klasie*
Harry: Psttt (T/I)!!
Ty: Cii Harry! Nauczyciel patrzy prosto na nas!
Harry: Kocham cię!
Ty: Harry!
Harry: (T/I) kocham cię bardzo mocno!
Ty: Harry, to nie czas na...
Harry: Jesteś piękna, wiesz o tym?
Ty: Harry przestań!
Harry: Wiem, że mnie kochasz...
*ta mina... awww*


Twój eks: Przepraszam za wszystko, możemy do siebie wrócić?
Ty: Już mam chłopaka!
*wskazuje na Harry'ego*



Bezpośredni odnośnik do obrazka

No i jak zwykle kilka memów, żeby rozweselić wasze piękne buźki jeszcze bardziej :)
Niall jest reprezentantem naszego fandomu w One Direction :P

*robienie zdjęć ze znajomymi*
*robienie zdjęć z najlepszymi przyjaciółmi*

*fragment piosenki "I would*

Powody, dla których kochamy Harry'ego...
*co myslą inni*
*jakie są prawdziwe powody*

Lou: Liam myślę, że powinieneś trochę przystopować z piciem
Liam: NIE JESTEM PIJANY
Lou: Pocałowałeś Nialla i nazwałeś go Sophią.
Liam: To był NIALL??


*kiedy próbuje cwiczyc*

Wszyscy w 1D mają brody, nawet Niall xx



*kiedy mówię do kogoś o 1D*
"Prawdopodobnie mówię sama do siebie ale nic nie szkodzi*


*Taylor Swift myślała, że solówka Harry'ego w Little Things została napisana z myślą o niej*

Mój chłopak to ten w czarnej marynarce 
HAHHA LOL

Kocham ten mem, po prostu ubóstwiam <33

I ostatni obrazek z dedykacją dla wszystkich hejterów!

Love ya! 
Mia xxx




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz