niedziela, 12 stycznia 2014

Urodzinki Zayna xx

Dokładnie dzisiaj, 21 lat temu w mieścinie zwanej Bradford w Anglii, na świat przyszedł chłopczyk, który jeszcze wtedy nie mógł mieć zielonego pojęcia, że na sam jego widok dziewczynom z całego świata będzie stawać serce...


Wszyscy dokładnie znamy historię nieśmiałego i niepozornego chłopca, który za nic w świecie nie chciał pokazać publicznie swoich umiejętności tanecznych (albo raczej jego braku, jak sam twierdził), ale wróćmy razem jeszcze raz do tych chwil, gdy "Zen" nie był jeszcze światowym bożyszcze kobiet...


Zayn dorastał w domu zdominowanym przez kobiety, przez co "Z pewnością uwidoczniło się to w mojej osobowości; byłem w dzieciństwie dużo bardziej wrażliwy, z powodu ciągłej obecności tylu kobiet wokół siebie. Jeśli mam być szczery, myślę też, że w konsekwencji rozumiem kobiety lepiej niż przeciętny facet. Byłem przy mojej mamie i siostrach w chwilach ich wzlotów i upadków, zdarzało się więc, że musiałem się po prostu zamykać w swoim pokoju, żeby trochę uciec".


Zain Javadd Malik swoją seksownie oliwkową cerę zawdzięcza swojemu multietnicznemu pochodzeniu (teraz czytajcie uważnie, bo można się pogubić): jego mama Tricia jest rodowitą Angielką, natomiast tata Yaser Brytyjczykiem pochodzenia pakistańskiego- dziadek Mohammed urodził się w Pakistanie. Z kolei ojciec mamy Zayna był Irlandczykiem, więc w żyłach naszego słodkiego chłopaka płynie irlandzko-angielsko-azjatycka krew, która daje niezłą mieszankę wybuchową...

 


Zayn w czasach młodości (nie tak odległych zresztą) był fascynatem komiksów i Power Rangers'ów.
"Jedną z moich pasji jest rysunek. Rysowałem od kiedy miałem 5,6 lat. Po prostu szkicowałem komiksy. Moim ulubionym tematem, który rysowałem jako dziecko był Casper, a potem to już jakoś poszło i zacząłem szkicować Power Rangersów i inne rzeczy. W rysowaniu najbardziej lubię to, że daje ci chwilę na rozluźnienie i w pewnym sensie wyrażenie siebie bez zbędnego gadania."
I zostało mu to do tej pory. Ci, którzy oglądali This Is Us chyba pamiętają, o marzeniu Zayna, który swój własny dom, chce ozdobić własnoręcznym graffiti...
Myslę, że niektóre osoby ucieszy fakt, że Zayn nienawidził matematyki, gdyż "Nigdy nie miała dla mnie sensu i jej nie cierpiałem" :]


Mały Zayn w domu był wręcz żywym sreberkiem "Dostarczałem sporo zajęcia, będąc maluchem, bo byłem bardzo nadpobudliwym dzieckiem. Jeśli tylko trochę posmakowałem cukru, skakałem po ścianach i śmigałem z pokoju do pokoju. Nawet w domu mama musiała wkładać mnie do wózka i tam trzymać, bo inaczej wszędzie mnie było pełno. Miałem niespożytą energię. Ale jednocześnie byłem raczej zamknięty i jeśli coś mnie gryzło, dusiłem to w sobie..."


Zayn, jak to młody mężczyzna, wiele razy eksperymentował ze swoim wyglądem, odkrywając swój własny styl, co nie zawsze było najlepszym pomysłem... "Miałem parę razy obciachowe fryzury. Kilkakrotnie ogoliłem się na łyso, gdy byłem młodszy i podgalałem sobie brwi w paski. Ciągnęło mnie do R&B i rapu, więc chciałem uchodzić za gangsta i uważałem, że taki wygląd robi ze mnie twardziela. Przeszedłem też fazę dresiarską, kiedy nosiłem tylko spodnie joggingowe i bluzy z kapturem. Znowu miałem przekonanie, ze wyglądam jak należy, ale z perspektywy czasu chyba tak nie było..."

 


 

Zayn, jak sam mówi, swoją pierwszą dziewczynę zdobył w wieku 15 lat, jednak swój pierwszy pocałunek zaliczył kilka lat wcześniej. "Pierwszy raz całowałem się w wieku jakichś 9-10 lat. Byłem tak niski, że musiałem wziąć cegłę i położyć sobie pod ścianą, żeby na niej stanąć i dosięgnąć do ust dziewczyny. Pamiętam jak wtedy pomyślałem <<Ojej, pocałowałem dziewczynę, straszne>>. To był szybki całus, ale wpadłem w panikę, że ludzie się dowiedzą. Obawiałem się, że wystarczy na mnie spojrzeć, a już będzie wiadomo, że kogoś pocałowałem..."



Jakie dziewczyny preferuje Zayn?
"Nie powiedziałbym, że mam jakiś specjalny typ, jeśli chodzi o dziewczyny. W miarę dorastania stałem się znacznie mniej płytki.Teraz ogromnie ważna jest dla mnie osobowość. Ktoś może wyglądać najpiękniej na świecie, ale jeśli jest nudny, nie ma nic gorszego. Człowiek potrzebuje stymulacji intelektualnej"


Ale o ile przed X Factorem prowadził spokojne życie, to gdy znalazł się w programie, wydawało sie, że nic nie może mu stanąć na jego drodze. Poczynając na innej finalistce Rebece Ferguson, przez Genevę Lane i Cher Lloyd, Zayn odnazł wreszcie swą miłość życia- Perrie Edwards, która obecnie jest jego narzeczoną.


Parę cytatów i ciekawostek :))

"To, że masz wady, nie znaczy, że nie jesteś piękny."

"Nigdy niczego nie żałuj. Życie toczy się dalej." 

Kiedyś brałem prysznic i usłyszałem hałas,więc odsłoniłem zasłony i tam był Niall siedzący na toalecie. Powiedział mi tylko 'hej'.

"Nic nie dzieje się bez przyczyny. Zrozum to i nie bądź zły, ani nie wiń nikogo."

"Directioners, dziękujemy Wam za wspieranie nas od samego początku i za... docenianie pięciu kompletnych idiotów!"

"Ludzie, którzy są mało rozmowni myślą, że nie mają o czym mówić."

„Spędziłbym jeden dzień z fankami, ale tylko wtedy gdyby było trochę… ciszej.” 

Po więcej sięgajcie do zakładek Cytaty i Ciekawostki, które są stale uzupełniane :D
Na koniec mały motyw z Larrym :>


Patrzcie na Louu *.* omnomnom czo ten chłopak wyprawia? Chce żebym dostała heart attack?? ;D

Harry i The Sims? Nie martw się, już od dawna jesteś stworzony w moich simsach

I ten piękny skok, niczym łania uciekająca przed zalotnym zwierzątkiem :D Miłego dnia! Oblejcie urodziny Zayna, ale tak PORZĄDNIE kochani <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz