sobota, 25 stycznia 2014

Kartki walentynkowe

Walentynki nadchodzą wielkimi krokami. Nie wiem czy jesteś entuzjastą tego święta, czy wręcz go nie cierpisz, ale zamieszczam tutaj kilka dowcipnych kartek, które mogą być inspiracją do stworzenia własnych pocztówek lub po prostu być fajną rozrywką na sam koniec tygodnia :))

Ponieważ wszystkie są w języku angielskim to podjęłam się przetłumaczenia większości z nich (gra słowna pozostałych nie pozwala ich przetłumaczyć na nasz język ojczysty).

Bezpośredni odnośnik do obrazka



"Kocham Cię prawie tak mocno jak Nialla
PRAWIE"



"Pozwolę dotknąć ci wszystkie cztery dzisiejszej nocy"
(Chodzi tu oczywiście o 4 sutki Hazzy :>)




Daj mi Pepsi a ja ci w zamian dam mojego... [chyba nie muszę kończyć]





"Boję się jeździć rollercoaterem, mogę za to pojeździć na tobie?" [if u know what I mean ;p]





"Twoje oczy błyszczą bardziej niż moje brokatowe buty" [chyba nie macie problemu z identyfikacją właściciela tych butów, prawda?]

It’s that time year again


Gra słów tytułami piosenek z nowej płyty. Podtekst bardzo seksualny :> Chyba każdy zrozumie ;p

this is so accurate though 

Harry is fucking Louis btw




"Hej kotku, czy masz na imię Ameryka? Bo jestem w tobie tak długo, że błagasz mnie żebym wyszedł (wyjechał)"




"Mówią, że skóra jest największym organem...
Nie w moim przypadku"




"Sprawię, że twoje krzyki (jęki) będą wyższe niż moje wysokie noty w "You and I"




Nawiązanie do solówki Niallera w "Alive"
("Chcę szeptać ci do ucha coś, czego nie mogę powtórzyć")

sorry i had to post another



Nawiązanie do teledysku "Kiss You"


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz