piątek, 10 stycznia 2014

Best Boyband Ever- podsumowanie roku (cdn)

Rok 2013 mogę śmiało uznać rokiem w pewnym sensie przełomowym w moim życiu. To wtedy poznałam dogłębnie, że tak powiem, One Direction, noo i oczywiście stałam się z czasem najwierniejszą fanką ever. Ubiegłoroczne wakacje były chyba best wakacjami ever, spędziłam je z best osobami ever noo i to oczekiwanie na premierę singla Best Song Ever... No i to szaleństwo z powodu, hmm jak by to powiedzieć, nieodwzajemnionej miłości :) Dwoma słowami: DZIAŁO SIĘ!


"Midnight Memories" to chyba jeden z jaśniejszych momentów ubiegłego roku. A singiel "Story Of My Life" podśpiewują już nie tylko sami fani, ale i osoby, które z pewnym dystansem podchodzą do boybandu. Znam takie osoby i dlatego szczególnie jest miło posłuchać, jak 1D nuci ktoś z poza elitarnego kręgu fandomu Directioners... :)


"Story Of My Life" powtórzyło sukces pierwszej piosenki One Direction "What Makes Beautiful". To druga piosenka, która znalazła się na liście Top 10 Billboard.

Piosenka "What Makes Beautiful" zajęła miejsce 3 w 2012 roku, a kolejne single znalazły się między miejscem 15 a 19.

Dlaczego to "Story Of My Life" odniosło sukces, a nie poprzedzające ją single? Prawdopodobnie przez dojrzalsze brzmienie. Do piosenek takich jak "One Thing", "Live While We're Young", "Kiss You" czy "B
est Song Ever" podchodzi się z dystansem i ostrożnością.

"To całkiem nowe, bardziej współczesne brzmienie One Direction. Śpiewasz ją [SOML] i podoba ci się nawet nie lubisz boybandów czy One Direction. To świetna piosenka." - mówi Sue O'Neil (WKSE Buffalo, reżyser programów)

"Story Of My Life" to ewolucja One Direction.

Erik Bradley z WBBM Chicago mówi:
"Od pierwszego przesłuchania czułem, że to nowy kierunek dla grupy. Słyszałem cały album i pokochałem go. [...] Wcześniejsze single One Direction były dla fanów, SOML jest dla wszystkich."



THE STORY OF WHAT MAKES YOU BEAUTIFUL
*ryczę ;(*










Best momets of 2013 Ever?





Te chwile  były piękne, niestety to już minęło... Tak jak minęła, i pewnie już nigdy nie wróci, era Louisa w paskach, Zayna z blond pasemkiem, Nialla w aparacie ortodontycznym, Liama w długich włoskach, Larry'ego...  To były czasy!




Harry  i jego łaskawość StyleSexi:





I ten seksownie słodki uśmiech...



Chyba natrafili na ostatnią stronę w Fakcie, if you know what I mean :))


This Is Us- zdecydowanie jeden z najbardziej oczekiwanych momentów roku. Czy warty tego całego zachodu? ZDECYDOWANIE! Wiele, wiele śmiesznych momentów i anegdotek, które sprawiają, że film aż chce się obejrzeć kilkakrotnie. Szczególnie ten moment na końcu, gdy Liam na koncercie ściąga  Harry'emu spodnie, a ten udaje zagniewanego :)


A teraz łapa w górę, kto rozkminia TEGO człowieka:
 
Co on takie, co najmniej DZIWNE, ruchy robi? ;>

Niall- best chłopak ever, every time <3
 
 
 

Też słyszycie ten śmiech z ostatniego gifa? Ostatnio miałam o czymś takim na biologii, że można słyszeć dźwięk wzrokiem, i inne takie tam biologiczne sprawy. 

 
 

***

Louis, nie mdlej mi tutaj :D

Zayn to chyba (nie)skryty fan Myszki Miki ;)
 
 

Ale tak poza tym, to najlepiej ubranym mężczyzną według GQ jest właśnie "Zen" :)

 
 
 
Prawda, że w zupełności na to miano zasługuje? :)

Jeden z momentów, na które nie wiadomo jak zareagować :) Tajemnica zaginionych bokserek.. Śmiać się czy nie wypada?
 
 

Ten słodki moment, gdy Harry się zawstydza...




Our Moment- perfumy z klasą, które świetnie się sprzedają, nawet w tak dennych miastach jak moje ;) Jak weszłam z kumpelą do Douglasa to od razu z daleka widzę na półeczce stoi rządek wyróżniających się różowych zapachów. Popsikałyśmy się i pani podchodzi do nas i pyta "W czymś pomóc", ja: "Dziękujemy", ona: "Polecam zestawy *jakieś tam* czy np z Christiny Aguilery", a ja na to: "Niee, my wolimy One Direction", a ona już taki zaciesz "No nie jesteście panie pierwszymi, które tu przychodzą zainteresowane tymi perfumami. Często też rodzice je zakupują. Chyba św. Mikołaj otrzymał jednoznaczny list" A ja taki zaciesz :))




C.D.N.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz