sobota, 26 października 2013

Urodziny taty Harry'ego :)

Z okazji urodzin członka bliskiej rodziny Harry'ego składam życzenia, będące fragmentem piosenki 1D:
Niall:
They say that we’re no good together
And it's never gonna work out
Niall:
I wanna put it on my record
I want everyone to know now
Louis:
Everything you do is magic
Przekaz, jaki chciałam uzyskać: nieważne co byśmy nie zrobili, ludziom i tak coś będzie nie pasować, zawsze znajdą coś, o co będą mogli nas oskarżać. Dlaczego nie należy się przejmować opinią innych, po prostu powinniśmy robić to,co my uważamy za stosowne, robić to, co jest zgodne z wartościami, które wyznajemy.

Happy birthday!!



A teraz łapcie kilka directionerskich memów :)


Niech tylko ktoś spróbuje powiedzieć, że to już nieaktualne... Wszystkie ich piosenki i teledyski zawsze są na czasie... :)




Directioner to nie osoba, to styl życia!! 



Nie wiem jak wy, ale ja mam czasami taką fazę, jak jestem sama w domu. 



Louis to naprawdę świetny kierowca :) W WMYB policja zatrzymała go bez kitu za zbyt wolną jazdę, w LWWY jak dla mnie jechał bardzo fajnie, tak brawurowo. A szczyt swoich umiejętności zaprezentował w Kiss you- kierując bez użycia rąk... Best driver ever .x


Hahah dokładnie... Story of MY life :)



Ich miny są wystarczającym komentarzem...



Dobry trik, może kiedyś komuś się uda... Powodzenia :)

Na koniec piękne zdjęcie pięknego Harry'ego z Ghany <3


Ten szczery uśmiech zawsze poprawia mi nastrój... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz