sobota, 5 października 2013

100% official: 1D

"Gdzie jesteśmy. Nasz zespół, nasza opowieść", czyli jak kto woli: "Where we are. Our band, our story"- nowa oficjalna książka prosto od szalonych chłopaków 1D. Jest to kontynuacja pierwszej częsci ich literackiej przygody. Osobiście przyznaję się, że nie przeczytałam tej wcześniejszej książki, jednak nadrobiłam to w "One Direction- no limits".
Wracając do tematu,  nowa książka ma prawie 300 stron, ale dla tych co nie lubią czytać nie powinno to być żadnym zniechęceniem, gdyż ogromna większość to po prostu zdjęcia. Ale jakie zdjęcia!



Jakby ktoś chciałby się skusić to może zamówić ją tutaj (ok 47 zł)

Fragmenty:
1) " Nigdy o tym nikomu nie opowiadałem, ale kiedyś przywiozłem interesującą pamiątkę z LA. Mieliśmy zaproszenie, żeby poznać córkę Johny'ego Deppa, i wybraliśmy się do jego studia. Kumpel przysłał mi esemesa: "Musisz coś zwędzić i tu przywieść". W ten sposób mam teraz małe różowe mydełko, zwinięte z toalety u Deppa. Pomyśli, że jestem stuknięty, jeśli o tym przeczyta!" ~Harry Styles

2) "Jedna z sentencji, których nauczyłem się, odkąd jestem w zespole, i której staram się trzymać, mówi "Ostro pracuj, ostro baluj i bądź dobry"- i widzę, że to się sprawdza. Aby dobrze się bawić, trzeba porządnie się napracować na sukces, a sprawa bycia dobrym dla ludzi nie powinna wymagać wyjaśnień. Gdyby tylko każdy był troszkę milszy dla wszystkich, świat byłby znacznie lepszy. Masz wybór, czy byc poprawnym w stosunku do kogoś czy trochę bardziej sympatycznym, a przez to możesz dać komuś piękny dzień." ~Harry Styles

3) "W kraju mam nadal tych samych przyjaciół, których miałem przed zespołem, i to dla mnie naprawdę ważne. Traktują mnie tak samo jak zawsze. (...) Jesteśmy dość nudni, tak że lubimy sobie pograć na komputerze albo urządzamy wspólne wieczory filmowe we środy, jeśli jestem w domu. Miło jest robic coś zupełnie prostego i normalnego" ~Liam Payne

4) "Zawsze robimy różne głupoty i dużo z tego zostało uchwycone w filmie [This is us]. Pewnego razu na sesji fotograficznej owinąłem Liamowi głowę bandażem i wsadziłem mu w usta banana. Wszyscy konali ze śmiechu i było nam trochę szkoda, że nie było tam kamer. Ale nie chcieliśmy niczego inscenizować na potrzeby filmu. Chcieliśmy, żeby wszystko było rzeczywiste." ~Niall Horan

"Kto jest najgłośniejszy?
Liam: Louis
Niall: Louis
Zayn: Louis
Harry: Louis
Louis: Zdecydowanie ja. Nie mam oporów tego przyznać.

Najdowcipniejszy?
Liam: Louis
Niall: Louis
Zayn: Louis
Harry: Louis
Louis: Zayn jest bardzo dowcipny. W taki cichy sposób

Najbezczelniejszy?
Liam: Louis
Louis: Myślę, że Harry.
Zayn: Zgadzam się. Harry potrafi być bardzo bezczelny, kiedy chce.
Niall: Nieee, ja bym znowu wskazał Louisa.
Harry: Potrafię być dość bezczelny, ale jednak myślę, że to Louis."

To i wiele, wiele więcej znajdziecie w oficjalnej książce One Direction "Gdzie jesteśmy. Nasz zespół, nasza opowieść"




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz