niedziela, 27 października 2013

Midnight Memories- tracklista

Premiera nowego albumu One Direction zbliża się wielkimi krokami. Standardowa wersja krążka zawiera 14 piosenek, natomiast wersja rozszerzona- Midnight Memories Deluxe Edition to 4 dodatkowe kawałki i inna nowa okładka longplaya.

wersja podstawowa

wersja Deluxe

Tracklista:
  1. Best Song Ever
  2. Story Of My Life
  3. Diana
  4. Midnight Memories
  5. You & I
  6. Don't Forget Where You Belong
  7. Strong
  8. Happily
  9. Right Now
  10. Little Black Dress (mi osobiście kojarzy się to z nazwą perfumy z Avonu ;p)
  11. Through The Dark
  12. Something Great
  13. Little White Lies
  14. Better Than Words
+  dodatkowo w wersji Deluxe:
  • Why Don't We Go There
  • Does He Know?
  • Alive
  • Half A Heart
Przypominam, że premiera albumu w Polsce nastąpi 26 listopada 2013 roku :) 

W poprzednim wpisie zamieściłam kilka zdjęć z sesji do magazynu J-14. Teraz inne zdjęcia z tej samej sesji po mojej obróbce chemicznej ;) Mam nadzieję, że moja wersja się bardziej podoba.

Góre- oryginał, dół- moja wersja zdjęcia














To wszystko dziś kochani. Do usłyszenia (a raczej do napisania .xx)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz