sobota, 26 kwietnia 2014

Where We Are Tour czas zacząć!

Wczoraj, czyli 25.04, odbył się pierwszy koncert nowej trasy chłopców po 3- miesięcznej przerwie. Wszyscy cali i zdrowi, z uśmiechami na twarzy wyszli na scenę i dali fajny koncert. Mimo tego, że czasowo dość krótki (1h 40 min) to i tak nie powinniśmy za bardzo narzekać. Spokojnie, oni się jeszcze rozkręcą!









Piosenki, którymi łechtali nasz zmysł słuchu to
Midnight Memories
Little Black Dress
Kiss You
Why Don’t We Go There?
Rock Me
Don’t Forget Where You Belong
Live While We’re Young
C’mon, C’mon
Right Now
Through the Dark
Happily
Little Things
Moments
Strong
Better Than Words
Alive
One Thing
Diana
What Makes You Beautiful
You & I
Story of My Life
Little White Lies
Best Song Ever


Koncert ropoczął się od krótkiego filmiku >link< który bardzo mi się podoba ;) Szkoda, że niestety nie mogłam obejrzeć go na żywo ;c
Podczas koncertu był także czas na 3 pytania od fanów z IG, na które chłopcy odpowiadali między piosenkami "Moments" a "Strong", były także krótkie przemówienia i zmiany koszulek, a dopełnieniem show był pokaz fajerwerek nad stadionem pod koniec koncertu.







Co warto jeszcze dodać, na ciele Harry'ego pojawiły się kolejne tatuaże
Zdjęcie: Wygląda na to, że Harry ma nowe tatuaże.



Tymczasem Liam na TT...
"Hej wszystkim. Nienawidzę tego robić, bo brzmię jak kutas, ale proszę ściszcie się tam na dole, jest 6 rano i każdy jest śpiący. Wielkie dzięki xx"

Najwyraźniej fani nie dawali spać chłopakom, a ściślej mówiąc, fanki- rodzaj żeński :) 

Jeśli jesteście zainteresowani nagraniami piosenek z koncertu to są tu >link< Pooglądajcie i poczujcie się tak, jakbyście tam byli :) Są tam też filmiki z przemowami chłopców, wysokie tony Zayna, zakończenie, taniec Nialla i Liama także więc warto zajrzeć.


Liam na imprezie- ostatnie chwile wolnego przed trasą :)

Mimo że na pewno go stać na takie cudeńko, to autko nie należy do niego. Bielusie Lamborghini jest jedynie wypożyczone, ale i tak warto troszkę  poszpanować c; Liam wie, co kochają kobiety- piękne sportowe auto i przystojniak u boku to jedyne czego nam potrzeba, prawda? :))

Bezpośredni odnośnik do obrazka
Mam nadzieje jednak, że wy nie jesteście takimi buntownikami jak Liam i parkujecie w dozwolonych miejscach..

To jeszcze a propos You & I. Przyznajcie się, też mieliście taką minę jak nagle Niall przemienił się w magiczny sposób w Liama...


Kilka dni przed trasą, gdy nikt nie wiedział gdzie tak naprawdę przebywa Zayn (pozostali chłopcy zostali namierzeni), Polskie Directioners postanowiły zrobić dowcip całemu światu. Otóż na Twitterze pojawił się trend #WelcomeToPolandZayn, który niesłychanie szybko opanował światowe trendy na dobre 2 dni, po których pojawiły się kolejne #PolandSaysGoodbyeZayn i #StayStrongZaynWeKnowYouMissBiedronka, które na dobre utwierdziły w przekonaniu cały świat, że Zayn rzeczywiście zawitał do naszego pięknego kraju. Jak by tego było mało, wszyscy zgodnie twierdzili, że widzieli Zayna na zakupach w Biedronce, co przysporzyło niemało śmiechu każdemu twitterowiczowi z fandomu.

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka
i ten podpis: "Zen wyjechał z Polski, ale o polskich atrybutach nie zapomniał! "

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Wyobrażacie sobie minę Zayna, gdyby zobaczył tę akcję? O ile jej nie zobaczył hahhaha :D
Bezpośredni odnośnik do obrazka

I niech ktoś powie, że Polki nie znają się na żartach... ;p Teraz cały fandom w Polsce, który jest na ustach całego świata, jest jak:
Bezpośredni odnośnik do obrazka

Co jak co, ale Polki nie tylko są najpiękniejsze na całym świecie, ale i potrafią zrobić niezłą bekę na cały glob :) Twitterowiczki to best dziewczyny ever!

Nie mówcie, że nie tęsknicie za Larry moments, bo wam nigdy nie uwierzę! Mam nadzieję że podczas WWA Tour nawyki chłopców do zmieniania tekstów piosenek, rozbierania siebie nawzajem (głównie Liam jest od tego specjalistą) i różnych takich nie zmienią się. Może nawet będzie trochę Larry'ego.. :)

Bezpośredni odnośnik do obrazka
nie uczysz się nie sprzątasz nie pomagasz mi czyli Harry aka moja mama Liam aka ja

hahah też tak macie?

Bezpośredni odnośnik do obrazka
Tylko Zayn może zapomnieć słów i udawać, że nic się nie stało.. hahah

A oto kolejny dowód na to, że Photoshop powinien być na liście programów zakazanych dla wszystkich Directioners..
Bezpośredni odnośnik do obrazka

Liam na Twitterze: 21.04

"Tweetnął bym coś, ale absolutnie nie mam nic interesującego do napisania lol więc errrmm cześć" 

F: Jak tam Twoje Święta ?
L: Szczerze to były najdziwniejsze Święta w historii. Nie zjadłem żadnej czekolady, potem przypadkowo zakończyły się wyjściem, zabawa.

F: Jesteś taki brzydki, proszę zabij się. RT jeśli się nie zgadzasz
L: Najdziwniejsza rzecz jaką kiedykolwiek przeczytałem, gratulacje

F: Co z wyjaśnieniami wczorajszego wieczoru?
L: Cóż sądzę, że po prostu myślałem, że nikt mnie nie zna, nie wiem byłem trochę pijany. aha 

F: Vwassshappnin Dallas nie może się doczekać przyszłego tygodnia! Podoba Ci się czapka? >link<
L: Co to za koleś 
(jak komuś się nie odtworzył link to oznajmiam, że jest na nim Liam w takiej coolowej czapeczce :D)

F: Dobrze się wczoraj bawiłeś?
L: Tak, jestem bardzo zmęczony, nie sądzę że kiedykolwiek imprezowałem tak bardzo w moim życiu.

A to już tweety późniejsze:

"Nikt mnie tak naprawdę nie zna"


"Mógłbym zostać w łóżku cały dzień" ( tweet z wczoraj)

Prawdę powiedziawszy, to ja też najchętniej bym została w łózku cały dzień, ale pocieszam się, że od czwartku cały tydzień wolnego, bo długi weekend kumuluje się z maturami, juuuhuuu :D Za rok już nie będzie tak fajnie bo to dzięki mnie licealiści z klas 1-2 będą mieli wtedy wolne, bo to ja będę pisać maturę aaaa :(

Dzisiaj do mojej kolekcji książek o 1D dołączyła, trzecia już, pozycja "1D. Tacy właśnie są" Jacyś chętni do pożyczenia? hahah (Angel wiem, że mnie zabijesz one way or another, ale zanim umrę muszę się pochwalic ;p)

Jak już uruchomiłam aparat to pochwalę się jeszcze moimi boskimi plakatami, niestety niewiele ich ;c



Ach te moje piękne błękitne, niczym oczy Nialla, ściany..

Nie wiem skąd są te fanki, ale już je kocham, awww *-* Kolejny motyw z Larrym dzisiaj c; To był chyba best tweet Louisa ever ;]
"Niektórzy ludzie naprawdę sądzą, że jesteśmy w związku... To takie zabawne"
– Harry o związku z Lou.

Wyobraźcie sobie- Harry w skarpetkach podchodzi do waszego auta i pyta czy możecie go podwieźć, bo buty mu sie rozwaliły, więc wyrzucił je do miejskiego kosza i postanowił iść przez świat w białych skarpetkach. Podwiozłybyście?? 

hahahah Harry, GŁODNEMU CHLEB NA MYŚLI!! zboku jeden ;p



Ziall moments hahah :D

Na koniec zdjęcie Nialla z, podobno najlepszym piłkarzem świata, Leo Messi. Enjoy it :D


Miłego weekendu kochani xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz